Section outline

  • Визия на създаващата се Фейсбук технология

    Разгледайте отблизо как може да бъде „открита“ визията на органично развиващата се Фейсбук технология в следващата глава на нашия учебник [The Social Network - Социалната мрежа / 2010] (26:43 - 28:24, 34:55 - 38:07 мин., 01:06:22 - 01:11:12, 01:20:17 - 01:24:04 ч.) като „безкрайно парти“, което може да се повтаря, ако стане отново актуално и към което винаги може да се присъединиш! Какви са „страничните ефекти“ в динамиката на „празнуване“ при по-късно дошлите „гости“?

    Има ли други социални медии, които създават същото усещане за съпричастност (и ако има, как се реализира това)?

    Какви са психологическите механизми на това социално приобщаване? Как могат те да бъдат изведени като комуникационни принципи на „социалния бизнес“? Само посредством инструментите „харесване“ и „споделяне“ ли се извършва „заразяването“?