Section outline

  • Технология на „огледалния образ“ в социалните мрежи

    Моля, погледнете отново тукФайл! На колко и различни нива от поведението си ние се издаваме какво реално искаме да споделим? Как превеждаме нашето поведение „лице в лице“ на „езика на Фейсбук“?

    Проследете в следващата глава от нашия учебник [The Social Network - Социалната мрежа / 2010(8:42 - 16:13, 21:53 - 23:50, 26:43 - 28:24, 34:55 - 38:07) как се открояват основните фактори и компоненти, необходими за създаване на една теглеща напред социална динамика на обвързване. По този начин ще открием за себе си „социалния алгоритъм“ на т.нар. огледална Фейсбук технология, ползвана отчасти и от други социалните медии. Надзъртайки в работилницата („the making of“) на страгически заложената динамика на съучастничество ще съумеем да изведем комуникационния принцип на „социалния бизнес“ посредством „харесване“ и „споделяне“ и „социално актуализиране“.

    Ако искате да задълбочате погледа си относно комуникационните стъпки и нюанси на експандиралата вече социална технология на Фейсбук, погледнете и документалния филм на Brian Knappenberger