Section outline

    • Тренировъчен въпросник, разработен от изследователски екип на НБУ по проект: 

      „Сериозността на академичното плагиатство в нагласите на учени, студенти и създатели на научна политика в България“, във връзка с „Конкурс за финансиране на фундаментални научни изследвания – 2022 г.”

      Въпросникът е представен в два формата на достъп - за гости на Мудъл и за регистрирани потребители

  • За аноимен достъп, моля, копирайте линка към курса, излезте от профила си, поставете линка в браузъра, който ползвате и можете да прегледате въпросите и верните отговори като гост. 

    • Тренировъчен въпросник, разработен от изследователски екип на НБУ по проект: 
      „Сериозността на академичното плагиатство в нагласите на учени, студенти и създатели на научна политика в България“, във връзка с „Конкурс за финансиране на фундаментални научни изследвания – 2022 г.”


      /С цел поддържането на анонимно участие, отговорите от въпросника с обясненията към тях ще откриете в отделен линк./
      1 Въпросът е адаптиран от Ahmed, S. Z., Roknuzzaman, M., & Sharif Ul Islam, M. (2023). Knowledge, Attitude and Practice of University Teachers Regarding Plagiarism in Bangladesh. Journal of Academic Ethics, 1-20

      Тук може да достъпите тренировъчния въпросник като гост в Мудъл. С цел запазване на вашата анонимност, правилните отговори на въпросите може да проверите на следния линк: Правилните отговори

    • Тук можете да проверите отговорите си и да получите повече информация за неверните твърдения. Достъпът е анонимен.