Section outline
-
-
Тренировъчен въпросник, разработен от изследователски екип на НБУ по проект:
„Сериозността на академичното плагиатство в нагласите на учени, студенти и създатели на научна политика в България“, във връзка с „Конкурс за финансиране на фундаментални научни изследвания – 2022 г.”
Въпросникът е представен в два формата на достъп - за гости на Мудъл и за регистрирани потребители
-
-
За аноимен достъп, моля, копирайте линка към курса, излезте от профила си, поставете линка в браузъра, който ползвате и можете да прегледате въпросите и верните отговори като гост.
-
Тренировъчен въпросник, разработен от изследователски екип на НБУ по проект:
„Сериозността на академичното плагиатство в нагласите на учени, студенти и създатели на научна политика в България“, във връзка с „Конкурс за финансиране на фундаментални научни изследвания – 2022 г.”
/С цел поддържането на анонимно участие, отговорите от въпросника с обясненията към тях ще откриете в отделен линк./
1 Въпросът е адаптиран от Ahmed, S. Z., Roknuzzaman, M., & Sharif Ul Islam, M. (2023). Knowledge, Attitude and Practice of University Teachers Regarding Plagiarism in Bangladesh. Journal of Academic Ethics, 1-20Тук може да достъпите тренировъчния въпросник като гост в Мудъл. С цел запазване на вашата анонимност, правилните отговори на въпросите може да проверите на следния линк: Правилните отговори
-
Тук можете да проверите отговорите си и да получите повече информация за неверните твърдения. Достъпът е анонимен.
-
-
-
За да достъпите въпросника е необходима регистрация с вашия профил в Мудъл. Въпросникът включва незабавна обратна връзка с допълнителни обяснения към отговорите "Не е истина". Участието ви в този въпросник не е анонимно.
-