Section outline

  • „Заразната реклама“ - комуникационни стратегии за разпространение

    Отваряйки кутията на Пандора при създаване на социална мрежа, успехът на разпространение на един продукт в бизнеса зависи в голяма степен от базовия й компонент, идеята и начина на разпространението й. От това, което ние можем да вземем с нас и да го предадем по нематериални пътчета на други „клиенти“, т.е. от доверието, което е било изградено. Преведено на езика на бизнеса това се нарича branding!

    Каква е ключовата роля тук на социалните мрежи в този процес? От кои предубеждения трябва да се освободим, за да ги ползваме свободно като професионален инструмент за общуване?

    Как рекламира диригентът на Бостонската филхармония, Бенжамин Цандър своето „заразяващо общуване“ с класическата музика тук? 

    Как бихме могли да приложим опита на детето, което се учи да свири Шопен (на пиано) относно ритъма и импулсите, с които „натоварваме“ т.нар. заразна реклама?

    Допълнителни материали по тази тема ще намерите във Фейсбук групата Social Networking - A New Stategy <-> Old Tradition!