Section outline
-
Мобилната интелигентност - как ползваме подборно социалните мрежи (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube) за разширяване на личното и бизнес пространство
Кои са основните грешки, които допускаме в избора на социални мрежи при излагане на нашите лични и бизнес намерения? Вслушайте се внимателно в аргументите на експертката Андреа Стенбърг! Дали една от решаващите грешки за нашия успех не е липсата на „чекмедже“ за стратегии или недостатъчно създаване на доверие като база за споделено пространство?
Моля, погледнете кратката лекция на експертката Тамара Ериксън! До какви промени води разширеното сътрудничество посредством социалните медии, стимулирано от идеите, които ни вълнуват? Не е ли развиването на мобилната интелигентност нов изследователски подход, на който всички науки стъпват днес, променяйки себе си и околната работна среда?
За тези, които биха искали да се задълбочат в новите начини на обвързване на лично и публично пространство нека погледнат визуализацията на Стивън Джонсън! Дали те не само са модерни и актуални, а и подготвящи следващия качествен скок в социалното ни развитие и затова така увлекателни?