Section outline
-
Кратко предизвикателно излагане на идея „в асансьора“ (elevator pitch)
Дали социалните уеб 2.0 технологии са виновни за множеството импулси, с които чувстваме ритъма на бизнеса, сякаш сме на седемгодишна възраст и свирим на пиано кратката прелюдия на Шопен (с импулс на всяка нота вместо на цяла музикална фраза)? Дали краткият лек и закачлив стил на изразяване не може да бъде прилаган като бизнес етикет за вирусно разпространение на идеи в социалните мрежи?
Погледнете въвеждащите думи на Кети Макафи! Дали ще съумеем да бъдем кратки, провокативни и закачливи - дори в асансьора от първия до шестия етаж - и да представим иновативната си идея така, че да заинтригуваме утвърден авторитет?
Кои стратегически грешки прави дори блестящият в презентационните си умения Стийв Джобс? А Роза Рошаан? Какво бихте направили Вие, ако сте на тяхно място?
Решаващо за момента е прилагането на комуникационната стратегия как с малко думи да визуализираме представената идея, че да впечатлим дори и консервативно настроеното по-старо поколение? Кои „спортни умения“ би трябвало да тренираме, за да синхронизираме гъвкаво в такъв момент езика на тялото, речевия етикет и способността да се обвързваме спонтанно с другите, за да се почувстваме в едно споделено простанство с тях?