Your 20 response(s)
АНКЕТА ЗА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ ОТ ПРОГРАМА
1
Програма:
Respondent | Response |
---|---|
Графично и пространствено проектиране | |
Икономика ДО, модул \"Бизнес администрация\", специализация \"Маркетинг\", 4-та година | |
МП "Бизнес администрация" - ДО | |
Икономика ДО | |
Банков мениджмънт | |
БАНКОВ МЕНИДЖМЪНТ | |
Психология на развитието | |
Регламенти и стандарти в медицината | |
Семейно консултиране | |
Сравнително изкуствознание | |
Регламенти и стандарти в медицината | |
КЛИНИЧНА СОЦИАЛНА РАБОТА | |
магистърска програма семейно консултиране | |
Клинична социална работа | |
Клинична социална работа | |
Сравнително изкуствознание | |
Регламенти и стандарти в медицината | |
Сравнително изкуствознание | |
Клинична Социална Работа | |
Семейно консултиране | |
Total responses to question | 20/20 |
2
Факултет:
Response | Average | Общо |
---|---|---|
ФБО | 8% | 2 |
БФ | 8% | 2 |
МФ | 62% | 16 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
3
Семестър:
Response | Average | Общо |
---|---|---|
I | 8% | 2 |
II | 46% | 12 |
III | 12% | 3 |
IV | 4% | 1 |
VIII | 8% | 2 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
4
Пол:
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Мъж | 15% | 4 |
Жена | 62% | 16 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
5
Курсовете, които програмата предлага, са добре подредени от въвеждащи към специализирани.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 4% | 1 |
По-скоро не съм съгласен | 19% | 5 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 12% | 3 |
По-скоро съм съгласен | 15% | 4 |
Съгласен съм | 27% | 7 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
6
В програмата има курсове, които се препокриват като съдържание.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 19% | 5 |
По-скоро не съм съгласен | 19% | 5 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 19% | 5 |
По-скоро съм съгласен | 15% | 4 |
Съгласен съм | 4% | 1 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
7
Изискванията към студентите нарастват в процеса на обучение.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
По-скоро не съм съгласен | 12% | 3 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 19% | 5 |
По-скоро съм съгласен | 35% | 9 |
Съгласен съм | 12% | 3 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
8
Смятате ли, че с обучението си в НБУ сте развили чуждоезикови знания и умения?
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 27% | 7 |
По-скоро не съм съгласен | 12% | 3 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 15% | 4 |
По-скоро съм съгласен | 12% | 3 |
Съгласен съм | 12% | 3 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
9
Смятате ли, че с обучението си в НБУ сте развили компютърни знания и умения?
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 15% | 4 |
По-скоро не съм съгласен | 15% | 4 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 15% | 4 |
По-скоро съм съгласен | 19% | 5 |
Съгласен съм | 12% | 3 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
10
Смятате ли, че с обучението си в НБУ сте развили умения за писане на академично есе?
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 12% | 3 |
По-скоро не съм съгласен | 12% | 3 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 8% | 2 |
По-скоро съм съгласен | 19% | 5 |
Съгласен съм | 27% | 7 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
11
Смятате ли, че с обучението си в НБУ сте развили езикова грамотност по български език?
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 19% | 5 |
По-скоро не съм съгласен | 8% | 2 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 4% | 1 |
По-скоро съм съгласен | 27% | 7 |
Съгласен съм | 19% | 5 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
12
Смятате ли, че с обучението си в НБУ сте развили широка обща култура?
Response | Average | Общо |
---|---|---|
По-скоро не съм съгласен | 4% | 1 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 12% | 3 |
По-скоро съм съгласен | 23% | 6 |
Съгласен съм | 38% | 10 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
13
Подготовката в програмата дава нужните знания и умения в съответната професионална област.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 4% | 1 |
По-скоро не съм съгласен | 4% | 1 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 12% | 3 |
По-скоро съм съгласен | 31% | 8 |
Съгласен съм | 27% | 7 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
14
Програмата осъществява връзка между работодатели и студенти.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 31% | 8 |
По-скоро не съм съгласен | 19% | 5 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 15% | 4 |
По-скоро съм съгласен | 8% | 2 |
Съгласен съм | 4% | 1 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
15
Програмата предоставя възможности за практики и стажове във фирми и организации.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 15% | 4 |
По-скоро не съм съгласен | 15% | 4 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 27% | 7 |
По-скоро съм съгласен | 4% | 1 |
Съгласен съм | 15% | 4 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
16
Директорът на програмата се интересува от проблемите на студентите.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 4% | 1 |
По-скоро не съм съгласен | 4% | 1 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 15% | 4 |
По-скоро съм съгласен | 15% | 4 |
Съгласен съм | 38% | 10 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
17
Директорът на програмата е коректен в отношението си със студентите.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 8% | 2 |
По-скоро съм съгласен | 23% | 6 |
Съгласен съм | 46% | 12 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
18
Директорът на програмата е на разположение на студентите в приемното си време.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 15% | 4 |
По-скоро съм съгласен | 12% | 3 |
Съгласен съм | 50% | 13 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
19
Директорът на програмата предоставя точна и актуална информация на студентите за процеса на обучение.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 8% | 2 |
По-скоро съм съгласен | 27% | 7 |
Съгласен съм | 42% | 11 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
20
Директорът на програмата мотивира студентите да завършат образованието си.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
По-скоро не съм съгласен | 4% | 1 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 15% | 4 |
По-скоро съм съгласен | 31% | 8 |
Съгласен съм | 27% | 7 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
21
От следване в програмата би ме отказало това, че не мога да се справя с някои предмети.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 54% | 14 |
По-скоро не съм съгласен | 12% | 3 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 4% | 1 |
По-скоро съм съгласен | 8% | 2 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
22
От следване в програмата би ме отказало това, че повечето преподаватели не подхождат достатъчно сериозно.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 38% | 10 |
По-скоро не съм съгласен | 12% | 3 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 4% | 1 |
По-скоро съм съгласен | 15% | 4 |
Съгласен съм | 8% | 2 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
23
От следване в програмата би ме отказало това, че няма достатъчно учебници и учебни материали в Moodle.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 50% | 13 |
По-скоро не съм съгласен | 12% | 3 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 12% | 3 |
Съгласен съм | 4% | 1 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
24
От следване в програмата би ме отказало това, че предпочитам да следвам в друга програма.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 38% | 10 |
По-скоро не съм съгласен | 12% | 3 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 8% | 2 |
По-скоро съм съгласен | 4% | 1 |
Съгласен съм | 15% | 4 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
25
От следване в програмата би ме отказало това, че имам лични проблеми, които не са свързани с НБУ.
Response | Average | Общо |
---|---|---|
Не съм съгласен | 27% | 7 |
По-скоро не съм съгласен | 12% | 3 |
Колкото съм съгласен, толкова и не съм | 4% | 1 |
По-скоро съм съгласен | 12% | 3 |
Съгласен съм | 23% | 6 |
Total responses to question | 100% | 26/20 |
26
Кои са трите неща, които най-много ви харесват в програмата ви до момента?
Respondent | Response |
---|---|
материала се поднася на разбираем език има много проекти преподавателите са отворени към студентите | |
- възможност за подготовка на проекти (казуси), които ти дават възможност да свържеш теория с практика; - възможност за съчетаване на работа със следване, при случаи на невъзможност за редовно следване; - безплатните учебници (по-полезни са в печатен вид, тъй като в електронен не са удобни за четене, особено за хора, които имат проблеми с очите и трябва да си заплащат за разпечатка, а така вече не са безплатни, нали). Би могло да се качват повече допълнителни материали в Moodle (доста преподаватели го правят). | |
1. дистанционната форма на обучение; 2. учебните материали, които се предоставят; 3. възможността за комуникация в moodle между студенти, преподаватели, администратори | |
Свободното време, което ми предоставя ДО, уча и в друга програма в НБУ. Лесния и свободен достъп до учебни материали. | |
коректност на преподавателите, коректност по отношение спазване графика за лекции, предоставяне на необходима информация | |
1. ЛЕКЦИИТЕ ПО БИЗНЕС КОМУНИКАЦИИ И ПРЕГОВОРИ С МАРИО КАМЕНОВ 2.ЛЕКЦИИТЕ ПО БАНКОВО СЧЕТОВОДСТВО С ДАНИЕЛА ФЕСЧИЯН 3.ОБЩО ВЗЕТО УДОБНОТО ВРЕМЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА СЕМИНАРНИ ЗАНЯТИЯ | |
Преподавателите са коректни в отношението си към студентите. Учебният график е гъвкав. | |
обучението е на високо ниво, отношението на преподавателите към студентите е много добро, знанията които придобивам са отлични | |
Групите са малки и така има достатъчно време и пространство за обсъждане на касузи и за изслушване. Ликциите са съобразени с работното време на всички. Има задълбочаване в материала. | |
Отговорен и съвестен Директор, Широка обща култура, Повечето преподаватели от департамента са истински професионалисти | |
областта предоставените материали преподаватели | |
1.ПРАКТИЧЕСКАТА Й НАСОЧЕНОСТ 2.МЕТОДИКАТА НА ПРЕПОДАВАНЕ 3.ОТНОШЕНИЕТО НА ПРЕПОДАВАТЕЛИТЕ | |
1.връзката между отделните предмети 2.компетентността и опита на преподавателите 3.дискусионното провеждане на лекциите | |
Това, че преподавателите практикуват това, което ни учат; че програмата е доста практически ориентирана, отношението на директорът на програмата към студентите. | |
1) лекциите се провеждат под формата на беседа и по този начин разбирам повече и мога да задавам конкретни въпроси 2) много практично насочена е 3) дават ни много реални примери с хора и ситуации | |
специализирани знания експертността на преподавателите творческия и индивидуален подход | |
Възможността за получаване на лекции по електронен път Текущо оценяване | |
общуването с преподаватели, които са безспорни авторитети в областта си възможността за ползване на богатия фонд на библиотеката провеждането на лекции в неаудиторийна среда | |
Интерактивната форма на обучение, достъпа до преподавателите и директора на програмата, груповата работа | |
Отношението на преподавателите; Интересът ми към материята; Интеракционните групи, които са част от обучението | |
Total responses to question | 20/20 |
27
Кои са трите неща, които най-малко ви харесват в програмата ви до момента?
Respondent | Response |
---|---|
накой преподаватели закъсняват много се завишават оценки материала се припокрива по някой от предметите | |
- липса на възможност за участие в стажантски програми (по този начин програмата се изолира от работодателите); - липса на възможност за срещи с различни гостуващи лектори, от фирми, които да дадат примери от практиката; това би могло да се организира като не е задължително да е събота и неделя, а може и друг ден, например от 6 до 8 вечерта (извън работно време). - не се обръща достатъчно внимание на курсовете като Бизнес статистика, Счетоводство, Приложна Математика за икономисти и др. подобни, изискващи по-подробни обяснения и решаване на примерни задачи като цяло сложни. Тази теория, освен ако не си се занимавал преди това с нея или работиш подобно нещо, е много трудна за усвояване. Всичко това е нужно, защото ДО не плаща по-ниска такса от редовните студенти (колкото тяхната е), а дори нямат привилегиите на студенти, дори и в университета, където учат. Нека университета да се погрижи и за аутсайдерите (ДО) на университета какво като не се изисква редовно присъствие, нали и ние си плащаме. | |
Единственото, което за мен е проблем, е провеждането на online текущо изпитване в работни дни. Това е изключително неудобно за работещите студенти. | |
Понякога казусите се проверяват след повече от месец, от датата на текущо оценяване. Завършва се с държавен изпит, а не с бакалавърска теза. Смятам, че тя е по-добрият вариант за студените, тъй като сами търсят и материали и развиват тема в областта,от която се интересуват. | |
недостатъчно лекции по важни предмети | |
. | |
Повечето курсове нямат практическа насоченост и са ми безинтересни. Възможностите за институции, в които да проведем стажа си са силно ограничени. Твърде много текущи въпроси се решават в последния момент и липсва информация. | |
няма такива | |
Аз съм на индивидуална програма на обучение и не съм сигурна, че тя ще бъде спазена. | |
Липса на чисто практически насочени курсове Непоследователност на курсовете Неразбирателство между някои преподаватели от департамента отразяващи се пряко върху студентите | |
организацията на обучението графика | |
1.НЕДОСТАТЪЧНО ДОБЪР ПОДБОР НА КУРСОВЕТЕ ВКЛЮЧЕНИ В ПРОГРАМАТА 2.НЕДОСТАТЪЧНО ДОБРА КООРДИНАЦИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ ИЗГОТВЯНЕТО НА СЕМЕСТРИАЛНАТА ПРОГРАМА 3.ЛИПСА НА ДОСТАТЪЧНО МАТЕРИАЛИ ЗА САМОПОДГОТОВКА НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК | |
1.разкъсаността на лекциите в отделните дни 2.факта,че повечето материали са на английски език | |
Графикът ни за 2рия семестър се забави около 3 седмици след започването му. Това е основното, проблемите са по-скоро организационни. | |
1) всеки семестър имаме проблем със сформирането на програмата и нашата информираност за започващите лекции 2) не успявам да намеря всички файлове в moodle, защото не са качени 3) не се сещам | |
всичко ми харесва | |
Часовете за провеждане на лекции | |
присъствието в програмата на някои курсове, които нямат отношение към предмета изкуствознание | |
Трудността да се приложи начина на мислене и практикуване на професията в професионалната общност. | |
Протакването на завършването на семестъра - представянето на домашни и есета по някои курсове се случва през следващия семестър | |
Total responses to question | 20/20 |