I tuoi risultati per 20 risposte

АНКЕТА ЗА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ ОТ ПРОГРАМА

1

Програма:

Partecipante Risposta
Графично и пространствено проектиране
Икономика ДО, модул \"Бизнес администрация\", специализация \"Маркетинг\", 4-та година
МП "Бизнес администрация" - ДО
Икономика ДО
Банков мениджмънт
БАНКОВ МЕНИДЖМЪНТ
Психология на развитието
Регламенти и стандарти в медицината
Семейно консултиране
Сравнително изкуствознание
Регламенти и стандарти в медицината
КЛИНИЧНА СОЦИАЛНА РАБОТА
магистърска програма семейно консултиране
Клинична социална работа
Клинична социална работа
Сравнително изкуствознание
Регламенти и стандарти в медицината
Сравнително изкуствознание
Клинична Социална Работа
Семейно консултиране
Risposte totali al questionario 20/20

2

Факултет:
Risposta Media Totale
ФБО  8% 2
БФ  8% 2
МФ  62% 16
Risposte totali al questionario  100% 26/20

3

Семестър:
Risposta Media Totale
I  8% 2
II  46% 12
III  12% 3
IV  4% 1
VIII  8% 2
Risposte totali al questionario  100% 26/20

4

Пол:
Risposta Media Totale
Мъж  15% 4
Жена  62% 16
Risposte totali al questionario  100% 26/20

5

Курсовете, които програмата предлага, са добре подредени от въвеждащи към специализирани.
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  4% 1
По-скоро не съм съгласен  19% 5
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  12% 3
По-скоро съм съгласен  15% 4
Съгласен съм  27% 7
Risposte totali al questionario  100% 26/20

6

В програмата има курсове, които се препокриват като съдържание.
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  19% 5
По-скоро не съм съгласен  19% 5
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  19% 5
По-скоро съм съгласен  15% 4
Съгласен съм  4% 1
Risposte totali al questionario  100% 26/20

7

Изискванията към студентите нарастват в процеса на обучение.
Risposta Media Totale
По-скоро не съм съгласен  12% 3
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  19% 5
По-скоро съм съгласен  35% 9
Съгласен съм  12% 3
Risposte totali al questionario  100% 26/20

8

Смятате ли, че с обучението си в НБУ сте развили чуждоезикови знания и умения?
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  27% 7
По-скоро не съм съгласен  12% 3
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  15% 4
По-скоро съм съгласен  12% 3
Съгласен съм  12% 3
Risposte totali al questionario  100% 26/20

9

Смятате ли, че с обучението си в НБУ сте развили компютърни знания и умения?
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  15% 4
По-скоро не съм съгласен  15% 4
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  15% 4
По-скоро съм съгласен  19% 5
Съгласен съм  12% 3
Risposte totali al questionario  100% 26/20

10

Смятате ли, че с обучението си в НБУ сте развили умения за писане на академично есе?
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  12% 3
По-скоро не съм съгласен  12% 3
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  8% 2
По-скоро съм съгласен  19% 5
Съгласен съм  27% 7
Risposte totali al questionario  100% 26/20

11

Смятате ли, че с обучението си в НБУ сте развили езикова грамотност по български език?
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  19% 5
По-скоро не съм съгласен  8% 2
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  4% 1
По-скоро съм съгласен  27% 7
Съгласен съм  19% 5
Risposte totali al questionario  100% 26/20

12

Смятате ли, че с обучението си в НБУ сте развили широка обща култура?
Risposta Media Totale
По-скоро не съм съгласен  4% 1
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  12% 3
По-скоро съм съгласен  23% 6
Съгласен съм  38% 10
Risposte totali al questionario  100% 26/20

13

Подготовката в програмата дава нужните знания и умения в съответната професионална област.
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  4% 1
По-скоро не съм съгласен  4% 1
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  12% 3
По-скоро съм съгласен  31% 8
Съгласен съм  27% 7
Risposte totali al questionario  100% 26/20

14

Програмата осъществява връзка между работодатели и студенти.
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  31% 8
По-скоро не съм съгласен  19% 5
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  15% 4
По-скоро съм съгласен  8% 2
Съгласен съм  4% 1
Risposte totali al questionario  100% 26/20

15

Програмата предоставя възможности за практики и стажове във фирми и организации.
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  15% 4
По-скоро не съм съгласен  15% 4
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  27% 7
По-скоро съм съгласен  4% 1
Съгласен съм  15% 4
Risposte totali al questionario  100% 26/20

16

Директорът на програмата се интересува от проблемите на студентите.
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  4% 1
По-скоро не съм съгласен  4% 1
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  15% 4
По-скоро съм съгласен  15% 4
Съгласен съм  38% 10
Risposte totali al questionario  100% 26/20

17

Директорът на програмата е коректен в отношението си със студентите.
Risposta Media Totale
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  8% 2
По-скоро съм съгласен  23% 6
Съгласен съм  46% 12
Risposte totali al questionario  100% 26/20

18

Директорът на програмата е на разположение на студентите в приемното си време.
Risposta Media Totale
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  15% 4
По-скоро съм съгласен  12% 3
Съгласен съм  50% 13
Risposte totali al questionario  100% 26/20

19

Директорът на програмата предоставя точна и актуална информация на студентите за процеса на обучение.
Risposta Media Totale
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  8% 2
По-скоро съм съгласен  27% 7
Съгласен съм  42% 11
Risposte totali al questionario  100% 26/20

20

Директорът на програмата мотивира студентите да завършат образованието си.
Risposta Media Totale
По-скоро не съм съгласен  4% 1
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  15% 4
По-скоро съм съгласен  31% 8
Съгласен съм  27% 7
Risposte totali al questionario  100% 26/20

21

От следване в програмата би ме отказало това, че не мога да се справя с някои предмети.
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  54% 14
По-скоро не съм съгласен  12% 3
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  4% 1
По-скоро съм съгласен  8% 2
Risposte totali al questionario  100% 26/20

22

От следване в програмата би ме отказало това, че повечето преподаватели не подхождат достатъчно сериозно.
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  38% 10
По-скоро не съм съгласен  12% 3
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  4% 1
По-скоро съм съгласен  15% 4
Съгласен съм  8% 2
Risposte totali al questionario  100% 26/20

23

От следване в програмата би ме отказало това, че няма достатъчно учебници и учебни материали в Moodle.
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  50% 13
По-скоро не съм съгласен  12% 3
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  12% 3
Съгласен съм  4% 1
Risposte totali al questionario  100% 26/20

24

От следване в програмата би ме отказало това, че предпочитам да следвам в друга програма.

Risposta Media Totale
Не съм съгласен  38% 10
По-скоро не съм съгласен  12% 3
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  8% 2
По-скоро съм съгласен  4% 1
Съгласен съм  15% 4
Risposte totali al questionario  100% 26/20

25

От следване в програмата би ме отказало това, че имам лични проблеми, които не са свързани с НБУ.
Risposta Media Totale
Не съм съгласен  27% 7
По-скоро не съм съгласен  12% 3
Колкото съм съгласен, толкова и не съм  4% 1
По-скоро съм съгласен  12% 3
Съгласен съм  23% 6
Risposte totali al questionario  100% 26/20

26

Кои са трите неща, които най-много ви харесват в програмата ви до момента?
Partecipante Risposta
материала се поднася на разбираем език има много проекти преподавателите са отворени към студентите
- възможност за подготовка на проекти (казуси), които ти дават възможност да свържеш теория с практика; - възможност за съчетаване на работа със следване, при случаи на невъзможност за редовно следване; - безплатните учебници (по-полезни са в печатен вид, тъй като в електронен не са удобни за четене, особено за хора, които имат проблеми с очите и трябва да си заплащат за разпечатка, а така вече не са безплатни, нали). Би могло да се качват повече допълнителни материали в Moodle (доста преподаватели го правят).
1. дистанционната форма на обучение; 2. учебните материали, които се предоставят; 3. възможността за комуникация в moodle между студенти, преподаватели, администратори
Свободното време, което ми предоставя ДО, уча и в друга програма в НБУ. Лесния и свободен достъп до учебни материали.
коректност на преподавателите, коректност по отношение спазване графика за лекции, предоставяне на необходима информация
1. ЛЕКЦИИТЕ ПО БИЗНЕС КОМУНИКАЦИИ И ПРЕГОВОРИ С МАРИО КАМЕНОВ 2.ЛЕКЦИИТЕ ПО БАНКОВО СЧЕТОВОДСТВО С ДАНИЕЛА ФЕСЧИЯН 3.ОБЩО ВЗЕТО УДОБНОТО ВРЕМЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА СЕМИНАРНИ ЗАНЯТИЯ
Преподавателите са коректни в отношението си към студентите. Учебният график е гъвкав.
обучението е на високо ниво, отношението на преподавателите към студентите е много добро, знанията които придобивам са отлични
Групите са малки и така има достатъчно време и пространство за обсъждане на касузи и за изслушване. Ликциите са съобразени с работното време на всички. Има задълбочаване в материала.
Отговорен и съвестен Директор, Широка обща култура, Повечето преподаватели от департамента са истински професионалисти
областта предоставените материали преподаватели
1.ПРАКТИЧЕСКАТА Й НАСОЧЕНОСТ 2.МЕТОДИКАТА НА ПРЕПОДАВАНЕ 3.ОТНОШЕНИЕТО НА ПРЕПОДАВАТЕЛИТЕ
1.връзката между отделните предмети 2.компетентността и опита на преподавателите 3.дискусионното провеждане на лекциите
Това, че преподавателите практикуват това, което ни учат; че програмата е доста практически ориентирана, отношението на директорът на програмата към студентите.
1) лекциите се провеждат под формата на беседа и по този начин разбирам повече и мога да задавам конкретни въпроси 2) много практично насочена е 3) дават ни много реални примери с хора и ситуации
специализирани знания експертността на преподавателите творческия и индивидуален подход
Възможността за получаване на лекции по електронен път Текущо оценяване
общуването с преподаватели, които са безспорни авторитети в областта си възможността за ползване на богатия фонд на библиотеката провеждането на лекции в неаудиторийна среда
Интерактивната форма на обучение, достъпа до преподавателите и директора на програмата, груповата работа
Отношението на преподавателите; Интересът ми към материята; Интеракционните групи, които са част от обучението
Risposte totali al questionario 20/20

27

Кои са трите неща, които най-малко ви харесват в програмата ви до момента?


Partecipante Risposta
накой преподаватели закъсняват много се завишават оценки материала се припокрива по някой от предметите
- липса на възможност за участие в стажантски програми (по този начин програмата се изолира от работодателите); - липса на възможност за срещи с различни гостуващи лектори, от фирми, които да дадат примери от практиката; това би могло да се организира като не е задължително да е събота и неделя, а може и друг ден, например от 6 до 8 вечерта (извън работно време). - не се обръща достатъчно внимание на курсовете като Бизнес статистика, Счетоводство, Приложна Математика за икономисти и др. подобни, изискващи по-подробни обяснения и решаване на примерни задачи като цяло сложни. Тази теория, освен ако не си се занимавал преди това с нея или работиш подобно нещо, е много трудна за усвояване. Всичко това е нужно, защото ДО не плаща по-ниска такса от редовните студенти (колкото тяхната е), а дори нямат привилегиите на студенти, дори и в университета, където учат. Нека университета да се погрижи и за аутсайдерите (ДО) на университета какво като не се изисква редовно присъствие, нали и ние си плащаме.
Единственото, което за мен е проблем, е провеждането на online текущо изпитване в работни дни. Това е изключително неудобно за работещите студенти.
Понякога казусите се проверяват след повече от месец, от датата на текущо оценяване. Завършва се с държавен изпит, а не с бакалавърска теза. Смятам, че тя е по-добрият вариант за студените, тъй като сами търсят и материали и развиват тема в областта,от която се интересуват.
недостатъчно лекции по важни предмети
.
Повечето курсове нямат практическа насоченост и са ми безинтересни. Възможностите за институции, в които да проведем стажа си са силно ограничени. Твърде много текущи въпроси се решават в последния момент и липсва информация.
няма такива
Аз съм на индивидуална програма на обучение и не съм сигурна, че тя ще бъде спазена.
Липса на чисто практически насочени курсове Непоследователност на курсовете Неразбирателство между някои преподаватели от департамента отразяващи се пряко върху студентите
организацията на обучението графика
1.НЕДОСТАТЪЧНО ДОБЪР ПОДБОР НА КУРСОВЕТЕ ВКЛЮЧЕНИ В ПРОГРАМАТА 2.НЕДОСТАТЪЧНО ДОБРА КООРДИНАЦИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ ИЗГОТВЯНЕТО НА СЕМЕСТРИАЛНАТА ПРОГРАМА 3.ЛИПСА НА ДОСТАТЪЧНО МАТЕРИАЛИ ЗА САМОПОДГОТОВКА НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК
1.разкъсаността на лекциите в отделните дни 2.факта,че повечето материали са на английски език
Графикът ни за 2рия семестър се забави около 3 седмици след започването му. Това е основното, проблемите са по-скоро организационни.
1) всеки семестър имаме проблем със сформирането на програмата и нашата информираност за започващите лекции 2) не успявам да намеря всички файлове в moodle, защото не са качени 3) не се сещам
всичко ми харесва
Часовете за провеждане на лекции
присъствието в програмата на някои курсове, които нямат отношение към предмета изкуствознание
Трудността да се приложи начина на мислене и практикуване на професията в професионалната общност.
Протакването на завършването на семестъра - представянето на домашни и есета по някои курсове се случва през следващия семестър
Risposte totali al questionario 20/20