Section outline
-
Алгоритъм за свързване в социалните мрежи
Погледнете представянето на многоканалното общуване от изследователя Фернандо Поятос (изковал термина хронемика - за ритмичния код на общуване във времето)! Къде виждате мястото на новите социални мрежи в този модел от 70те години?
Разгледайте отблизо някои типични ситуации (ползвайки Hitch 2005 BRRip XviD AC3-SANTi като учебник: 0:00 - 06:35, 20:31 - 23:31, 23:32 - 25:50, 25:51 - 29:55, 43:53 - 45:33, 45:37 - 52:15)! Дали в една типична ситуация, в която двама души - със сходни познания - подхождат абсолютно различно, установявайки контакт с непозната дама, която искат да очароват.
Опитайте да си представите как тези ситуации биха могли да бъдат преведени на езика на бизнеса и ... ползвайки алтернативната „технология“ на социалните мрежи! В какво би се крил Вашият успех в многоканалното общуване с нови клиенти?
Как разбирате комуникационната стратегия: „Не търсете нови клиенти, а се опитайте да откриете последователи на Вашите идеи и иновативни стратегии!“