Section outline
-
Създаване на споделено пространство на общуване с непознат партньор/клиент
Моля, прочетете статиите на Фернандо Поятос и помислете дали тази академична постановка още може да остане изцяло в сила днес! Какво бихте актуализирали? Какво бихте променили респ. допълнили в позицията на 70-те години?
Погледнете маркираните откъси от филма „Hitch“! Какви стратегически грешки прави Чип (в по-долу закачената класическа сцена на създаване на първи контакт), мъчейки се да установи споделено пространство с непозната дама? От какви стратегически предимства се възползва Алекс Хитчинс (Хич) при синхронизиране на вербални и невербални сигнали?
Как бихте подходили при създаване на споделено пространство с нови бизнес партньори или клиенти на пазара? Как бихте превели личните жестове и стратегии на рационалния език на бизнеса, ползвайки „тайния емоционален код“ на универсалния език на любовта?
Анализирайте типичната за нашето ежедневие „игра на имитация“, представена в откъса от филма The Imitation Game / 01:10:10 - 01:13:47! Възможно ли е да смесваме лично с бизнес пространство? До каква степен това би водило до уравновесено създаване на споделено пространство с непознат партньор?