Your 38 response(s)

АНКЕТА - КУРС И ПРЕПОДАВАТЕЛ

1

Име на преподавателя:
Respondent Response
д-р Антония Анастасова
Златко Теохаров
Антония Анастасова
Донка Петрова
Весела Банова
Кимон Ганев
Орлин Тодоров
Донка Петрова
Весела Банова
Кимон Ганев
Орлин Тодоров
Златко Теохаров
Антония Анастасова
Донка Петрова
Весела Банова
Кимон Ганев
Орлин Тодоров
д-р Кимон Ганев
г-жа Весела Банова
доц. Орлин Тодоров
Златко Теохаров
Антония Анастасова
Донка Петрова
Весела Банова
Кимон Ганев
Орлин Тодоров
Златко Теохаров
Антония Анастасова
Донка Петрова
Весела Банова
Кимон Ганев
Орлин Тодоров
Антония Анастасова
Донка Петрова
Весела Банова
Кимон Ганев
Златко Теохаров
доц. Орлин Тодоров
Total responses to question 38/38

2

Сигнатура на курса:
Response Average Общо
PSYQ  88% 38
Total responses to question  100% 43/38

3

Номер на курса:
Response Average Общо
010  16% 7
012  16% 7
013  16% 7
016  14% 6
017  14% 6
018  12% 5
Total responses to question  100% 43/38

4

Наименование на курса:
Respondent Response
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи
Системният подход в психотерапия
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на
Психопатология и терапевтични интервен
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на Фройд и Лакан, в клин. работа и в работата с институции
Психопатология и терапевтични интервенции
Индивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие
Системният подход в психотерапията
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на Фроид и Лакан
Психопатология и терапевтични интервенции
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие
Психопатология и терапевтични интервенции
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на Фройд и Лакан, в клин. работа и в работата с институции
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие
Системният подход в психотерапията
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на Фройд и Лакан, в клин. работа и в работата с институции
Психопатология и терапевтични интервенции при Кимон Ганев
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие
Системният подход в психотерапията
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на Фройд и Лакан, в клиничната работа и в работата с инсти
Психопатология и терапевтични интервенции
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на
Психопатология и терапевтични интервенции
Системният подход в психотерапията
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие
Total responses to question 38/38

5

Име на програмата, в която следвате:

Respondent Response
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Психотерапия
Total responses to question 38/38

6

Семестър:
Response Average Общо
I  47% 20
II  40% 17
III  2% 1
Total responses to question  100% 43/38

7

Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:

1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм

Average rank
1 2 3 4 5
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. 4.4 
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. 4.4 
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. 4.7 
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. 4.8 
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. 4.5 
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. 4.6 
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) 4.4 
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. 3.7 
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. 4.4 
В този курс научих много нови неща. 4.4 
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. 4.5 
Отговори 1 2 3 4 5 Общо
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. 2 (5%) 1 (3%) 3 (8%) 6 (16%) 26 (68%) 38
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. 2 (5%) 1 (3%) 4 (11%) 4 (11%) 27 (71%) 38
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. 1 (3%) 1 (3%) 0 3 (8%) 33 (87%) 38
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. 1 (3%) 0 1 (3%) 2 (5%) 34 (89%) 38
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. 2 (5%) 2 (5%) 1 (3%) 2 (5%) 31 (82%) 38
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. 2 (5%) 0 3 (8%) 1 (3%) 32 (84%) 38
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) 2 (5%) 3 (8%) 2 (5%) 1 (3%) 30 (79%) 38
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. 9 (24%) 4 (11%) 0 0 25 (66%) 38
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. 3 (8%) 1 (3%) 2 (5%) 2 (5%) 30 (79%) 38
В този курс научих много нови неща. 2 (5%) 1 (3%) 3 (8%) 5 (13%) 27 (71%) 38
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. 0 4 (11%) 2 (5%) 2 (5%) 30 (79%) 38

8

Други мнения и коментари за курса и преподавателя:
Respondent Response
При представяне на новата материя преподавателят използва изключително добре структурирана power point презентация, както и видеофилми за гледане и дискусия с цел онагледяване на метода, който представя и сравнението му с други терапевтични подходи.
Нямам
Нямам
Нямам
Нямам
Нямам
Няма
Материята беше представена по-теоретично, на пръв поглед с по-малка практическа насоченост, но лично за мен в работата ми се оказа много полезна и целенасочена. Преподавателят ни предостави и сериозен пакет с подбрани материали и презентации по темата, които се оказаха с много ценна информация.
В курса се отваря пространство за обсъждане на конкретни въпроси от практиката на участниците в него.
Интересен начин на представяне на материала, с практически насоки, илюстриране с примери от практиката и в съчетание с практически методи - решаване на казуси, работа в групи и др.
Курсът беше изключително интересен, много целенасочен и обвързан с практиката и поднесен с истински професионализъм.
Изключително ерудиран преподавател представящ материала по много интересен начин
Много добре подготвен и увлекателен преподавател
Интересен материал.Добре подготвен преподавател
Уместно въведение в една интересна перспектива от добре подготвен преподавател
Отлично представен материал от ерудиран преподавател
Курса е структуриран добре и преподавателя умее да предаде материала по-изключително увлекателен начин.
Липсваха ми аргументи от страна на преподавателя (защо това е така, а не другояче; от какво се ръководим, казвайки, че нещо е или не е така и др.), неясни критерии за оценяване, липса на обратна връзка за това дали сме на прав път или не и защо.
За мен курсът беше много интересен, всичко в него ми беше от полза, включително допълнителните семинари с гост-лектори и възможността за обмяна на професионален опит и контакти с други колеги и специалисти. Огромна благодарност към г-жа Весела Банова!
Курсът ми беше много полезен и интересен, определено надмина очакванията ми. Иска ми се и другите преподаватели да бяха като доц. Тодоров.
не
не
не
не
НЯМА
няма
Изключително съм доволна от курса и преподавателя
Доволна съм от курса и преподавателя
Беше интересно
Останах доволна от курса и преподавателя
Останах доволна от курса и преподавателя
Много съм доволна от курса и отличната работа на преподавателя
Получих много богата информация за този вид терапия. Имаше много практически упражнения и коментари. Теорията беше представена много интересно, от много източници и добре структурирана. За съжаление обаче ни беше казано, че не можем да получим презентациите.
По-скоро ние дискутирахме интересни казуси и давахме насока на преподавателя, отколкото той да ни заинтригува с нещо. В много случаи беше просто зрител. Преподаваното беше много общо и популярно.
Може да се вкарат повече практически упражнения и някаква форма на дискусия. Хубаво е курсът да има малко по-практическа насоченост.
Лекциите бяха доста сухи и малко разхвърляни. Коментарите на случаи обаче бяха много интересни и свързани с практическата работа.
нямам
нямам
Total responses to question 38/38

9

Ако не сте посещавали редовно часовете, причината за това е, че:
Response Average Общо
работя, а курсът се провежда в работното ми време  11% 1
придвижването в София е много трудно  11% 1
боледувах  44% 4
Total responses to question  24% 9/38

10

Колко занятия сте пропуснали до този момент?
Response Average Общо
нито едно  72% 26
1-3 занятия  14% 5
4-6 занятия  3% 1
Total responses to question  95% 36/38