Your 38 response(s)
АНКЕТА - КУРС И ПРЕПОДАВАТЕЛ
1
Име на преподавателя:
Respondent | Response |
---|---|
д-р Антония Анастасова | |
Златко Теохаров | |
Антония Анастасова | |
Донка Петрова | |
Весела Банова | |
Кимон Ганев | |
Орлин Тодоров | |
Донка Петрова | |
Весела Банова | |
Кимон Ганев | |
Орлин Тодоров | |
Златко Теохаров | |
Антония Анастасова | |
Донка Петрова | |
Весела Банова | |
Кимон Ганев | |
Орлин Тодоров | |
д-р Кимон Ганев | |
г-жа Весела Банова | |
доц. Орлин Тодоров | |
Златко Теохаров | |
Антония Анастасова | |
Донка Петрова | |
Весела Банова | |
Кимон Ганев | |
Орлин Тодоров | |
Златко Теохаров | |
Антония Анастасова | |
Донка Петрова | |
Весела Банова | |
Кимон Ганев | |
Орлин Тодоров | |
Антония Анастасова | |
Донка Петрова | |
Весела Банова | |
Кимон Ганев | |
Златко Теохаров | |
доц. Орлин Тодоров | |
Total responses to question | 38/38 |
2
Сигнатура на курса:
Response | Average | Общо |
---|---|---|
PSYQ | 83% | 38 |
Total responses to question | 100% | 46/38 |
3
Номер на курса:
Response | Average | Общо |
---|---|---|
010 | 15% | 7 |
012 | 15% | 7 |
013 | 15% | 7 |
016 | 13% | 6 |
017 | 13% | 6 |
018 | 11% | 5 |
Total responses to question | 100% | 47/38 |
4
Наименование на курса:
Respondent | Response |
---|---|
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи | |
Системният подход в психотерапия | |
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи | |
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие | |
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на | |
Психопатология и терапевтични интервен | |
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие | |
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие | |
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на Фройд и Лакан, в клин. работа и в работата с институции | |
Психопатология и терапевтични интервенции | |
Индивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие | |
Системният подход в психотерапията | |
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи | |
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие | |
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на Фроид и Лакан | |
Психопатология и терапевтични интервенции | |
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие | |
Психопатология и терапевтични интервенции | |
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на Фройд и Лакан, в клин. работа и в работата с институции | |
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие | |
Системният подход в психотерапията | |
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи | |
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие | |
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на Фройд и Лакан, в клин. работа и в работата с институции | |
Психопатология и терапевтични интервенции при Кимон Ганев | |
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие | |
Системният подход в психотерапията | |
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи | |
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие | |
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на Фройд и Лакан, в клиничната работа и в работата с инсти | |
Психопатология и терапевтични интервенции | |
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие | |
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи | |
Психоаналитично разбиране за травмата вследствие преживяно насилие | |
Психотерапевтични подходи към детето, ориентирани от учението на | |
Психопатология и терапевтични интервенции | |
Системният подход в психотерапията | |
Инидивидуален терапевтичен процес: структура, принципи и развитие | |
Total responses to question | 38/38 |
5
Име на програмата, в която следвате:
Respondent | Response |
---|---|
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Психотерапия | |
Total responses to question | 38/38 |
6
Семестър:
Response | Average | Общо |
---|---|---|
I | 43% | 20 |
II | 36% | 17 |
III | 2% | 1 |
Total responses to question | 100% | 47/38 |
7
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
Average rank |
⇓ | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | 4.4 | ||||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | 4.4 | ||||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | 4.7 | ||||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | 4.8 | ||||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | 4.5 | ||||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | 4.6 | ||||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | 4.4 | ||||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | 3.7 | ||||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | 4.4 | ||||||
В този курс научих много нови неща. | 4.4 | ||||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. | 4.5 |
Отговори | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Общо |
---|---|---|---|---|---|---|
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | 2 (5%) | 1 (3%) | 3 (8%) | 6 (16%) | 26 (68%) | 38 |
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | 2 (5%) | 1 (3%) | 4 (11%) | 4 (11%) | 27 (71%) | 38 |
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | 1 (3%) | 1 (3%) | 0 | 3 (8%) | 33 (87%) | 38 |
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | 1 (3%) | 0 | 1 (3%) | 2 (5%) | 34 (89%) | 38 |
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | 2 (5%) | 2 (5%) | 1 (3%) | 2 (5%) | 31 (82%) | 38 |
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | 2 (5%) | 0 | 3 (8%) | 1 (3%) | 32 (84%) | 38 |
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | 2 (5%) | 3 (8%) | 2 (5%) | 1 (3%) | 30 (79%) | 38 |
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | 9 (24%) | 4 (11%) | 0 | 0 | 25 (66%) | 38 |
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | 3 (8%) | 1 (3%) | 2 (5%) | 2 (5%) | 30 (79%) | 38 |
В този курс научих много нови неща. | 2 (5%) | 1 (3%) | 3 (8%) | 5 (13%) | 27 (71%) | 38 |
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. | 0 | 4 (11%) | 2 (5%) | 2 (5%) | 30 (79%) | 38 |
8
Други мнения и коментари за курса и преподавателя:
Respondent | Response |
---|---|
При представяне на новата материя преподавателят използва изключително добре структурирана power point презентация, както и видеофилми за гледане и дискусия с цел онагледяване на метода, който представя и сравнението му с други терапевтични подходи. | |
Нямам | |
Нямам | |
Нямам | |
Нямам | |
Нямам | |
Няма | |
Материята беше представена по-теоретично, на пръв поглед с по-малка практическа насоченост, но лично за мен в работата ми се оказа много полезна и целенасочена. Преподавателят ни предостави и сериозен пакет с подбрани материали и презентации по темата, които се оказаха с много ценна информация. | |
В курса се отваря пространство за обсъждане на конкретни въпроси от практиката на участниците в него. | |
Интересен начин на представяне на материала, с практически насоки, илюстриране с примери от практиката и в съчетание с практически методи - решаване на казуси, работа в групи и др. | |
Курсът беше изключително интересен, много целенасочен и обвързан с практиката и поднесен с истински професионализъм. | |
Изключително ерудиран преподавател представящ материала по много интересен начин | |
Много добре подготвен и увлекателен преподавател | |
Интересен материал.Добре подготвен преподавател | |
Уместно въведение в една интересна перспектива от добре подготвен преподавател | |
Отлично представен материал от ерудиран преподавател | |
Курса е структуриран добре и преподавателя умее да предаде материала по-изключително увлекателен начин. | |
Липсваха ми аргументи от страна на преподавателя (защо това е така, а не другояче; от какво се ръководим, казвайки, че нещо е или не е така и др.), неясни критерии за оценяване, липса на обратна връзка за това дали сме на прав път или не и защо. | |
За мен курсът беше много интересен, всичко в него ми беше от полза, включително допълнителните семинари с гост-лектори и възможността за обмяна на професионален опит и контакти с други колеги и специалисти. Огромна благодарност към г-жа Весела Банова! | |
Курсът ми беше много полезен и интересен, определено надмина очакванията ми. Иска ми се и другите преподаватели да бяха като доц. Тодоров. | |
не | |
не | |
не | |
не | |
НЯМА | |
няма | |
Изключително съм доволна от курса и преподавателя | |
Доволна съм от курса и преподавателя | |
Беше интересно | |
Останах доволна от курса и преподавателя | |
Останах доволна от курса и преподавателя | |
Много съм доволна от курса и отличната работа на преподавателя | |
Получих много богата информация за този вид терапия. Имаше много практически упражнения и коментари. Теорията беше представена много интересно, от много източници и добре структурирана. За съжаление обаче ни беше казано, че не можем да получим презентациите. | |
По-скоро ние дискутирахме интересни казуси и давахме насока на преподавателя, отколкото той да ни заинтригува с нещо. В много случаи беше просто зрител. Преподаваното беше много общо и популярно. | |
Може да се вкарат повече практически упражнения и някаква форма на дискусия. Хубаво е курсът да има малко по-практическа насоченост. | |
Лекциите бяха доста сухи и малко разхвърляни. Коментарите на случаи обаче бяха много интересни и свързани с практическата работа. | |
нямам | |
нямам | |
Total responses to question | 38/38 |
9
Ако не сте посещавали редовно часовете, причината за това е, че:
Response | Average | Общо |
---|---|---|
работя, а курсът се провежда в работното ми време | 10% | 1 |
придвижването в София е много трудно | 10% | 1 |
боледувах | 40% | 4 |
Total responses to question | 26% | 10/38 |
10
Колко занятия сте пропуснали до този момент?
Response | Average | Общо |
---|---|---|
нито едно | 65% | 26 |
1-3 занятия | 13% | 5 |
4-6 занятия | 3% | 1 |
Total responses to question | 100% | 40/38 |