Седмична дейност

Number of replies: 4

Дайте конкретен пример за интегрирано организационно приложение (ERP, SCM,CRM система). Опишете накратко предназначението му.

Заданието приключва на на 11.03.2024 г. в 22:00 ч.

In reply to First post

Re: Седмична дейност

от Андрея Димитрова -
Пример за интегрирано организационно приложение в контекста на онлайн магазин за дрехи е Magento Commerce, който се интегрира със Salesforce CRM. Magento Commerce представлява платформа за електронна търговия, която предлага възможност за управление на самия сайт, включващо наличност на продуктите, обработка на поръчките, управление на доставки и плащания. Salesforce е водеща CRM система, която предоставя обширен набор от инструменти и услуги за съхранение, управление и анализ на данни, свързани с клиентите.
Когато интегрираме двете приложения, Magento Commerce предоставя възможност за управление на онлайн магазина и обработка на поръчки, докато Salesforce събира и анализира данни за клиентите, предоставяйки цялата събрана база данни за тях. Това позволява подобрения в обслужването и маркетинговите стратегии на съответния онлайн магазин.
In reply to First post

Re: Седмична дейност

от Александър Чакъров -
Пример за интегрирано организационно приложение е SAP ERP (Enterprise Resource Planning). SAP ERP е добре позната платформа, която обхваща различни аспекти на управлението на бизнеса в една цялостна система. Предназначението на SAP ERP е да улесни и оптимизира бизнес процесите в организацията чрез интегриране на различни функционалности. Основно се използва за финансово управление, управление на материалите и веригата на доставките (SCM), клиентски отношения (CRM), както и за управление на човешкия ресурс. Интеграцията на тези функционалности в една система позволява по-ефективно управление на бизнеса, намаляване на дублирането на данни, подобряване на точността на информацията и ускоряване на процесите в цялата организация.
In reply to First post

Re: Седмична дейност

от Атанас Манолов -
Oracle ERP е облачно базиран софтуер, който автоматизира офис процеси и ежедневните бизнес дейности. То включва интегрирани приложения за управление на финансите, закупуването, проектите, счетоводството, управлението на веригата на доставките, човешките ресурси, управлението на клиентските отношения, анализи и бизнес интелигентност и други. Oracle ERP предоставя решения за централизиране и оптимизиране на операциите на бизнеса, като осигурява анализ в реално време.
In reply to First post

Re: Седмична дейност

от Денислав Бенков -
Zendesk е cloud базирана система, която предлага готови CRM услуги на всякакъв вид бизнеси. Тя се състои от Helpdesk интерфейс, който е пряката връзка между клиент и екипът за поддръжка, като интерфейсът предлага централизирано решение в което агентите могат лесно да разпределят запитвания и текущи проблеми от потребители, които се актуализират в реално време и и спомага за съвместната работа. Зад интерфейсът стои една добре изградена и интегрирана CRM система, която включва инструменти, като чат на живо за директна комуникация с клиент и система за получаване и обработване на така наречените “тикети”. Освен средства за комуникация, платформата служи и като инструмент за поддръжка на клиентските профили, следене и създаване на бази данни относно интеракциите и ангажираността на потребителите, което спомага за това агентите да могат да предложат по индивидуално и персонализирано обслужване.
Обобщено Zendesk предлага цялостно end-to-end решение за лесна, оптимизирана работа на екипът за поддръжка и бърз, ефикасен достъп на клиент до информация за това как да реши даден проблем, и да даде обратна връзка относно продуктът или услугите които използва.