Zendesk е cloud базирана система, която предлага готови CRM услуги на всякакъв вид бизнеси. Тя се състои от Helpdesk интерфейс, който е пряката връзка между клиент и екипът за поддръжка, като интерфейсът предлага централизирано решение в което агентите могат лесно да разпределят запитвания и текущи проблеми от потребители, които се актуализират в реално време и и спомага за съвместната работа. Зад интерфейсът стои една добре изградена и интегрирана CRM система, която включва инструменти, като чат на живо за директна комуникация с клиент и система за получаване и обработване на така наречените “тикети”. Освен средства за комуникация, платформата служи и като инструмент за поддръжка на клиентските профили, следене и създаване на бази данни относно интеракциите и ангажираността на потребителите, което спомага за това агентите да могат да предложат по индивидуално и персонализирано обслужване.
Обобщено Zendesk предлага цялостно end-to-end решение за лесна, оптимизирана работа на екипът за поддръжка и бърз, ефикасен достъп на клиент до информация за това как да реши даден проблем, и да даде обратна връзка относно продуктът или услугите които използва.