Your 38 response(s)

Обратно | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38
 Respondent: - Anonymous -

АНКЕТА - КУРС И ПРЕПОДАВАТЕЛ

Question #1

1

Response is required
Response is required
д-р Антония Анастасова
Question #2

2

Response is required
Response is required
: PSYQ
Question #3

3

Response is required
Response is required
: 017
Question #4

4

Response is required
Response is required
Когнитивно-поведенческа терапия - основни принципи и подходи
Question #5

5

Response is required
Response is required
Психотерапия
Question #6

6

Response is required
Response is required
: II
Question #7

7

Response is required
Response is required

Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:

1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм

1 2 3 4 5
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. 
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. 
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. 
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. 
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. 
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. 
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) 
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. 
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. 
В този курс научих много нови неща. 
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. 
Question #8

8

Response is required
Response is required
При представяне на новата материя преподавателят използва изключително добре структурирана power point презентация, както и видеофилми за гледане и дискусия с цел онагледяване на метода, който представя и сравнението му с други терапевтични подходи.
Question #9

9

Ако не сте посещавали редовно часовете, причината за това е, че:
работя, а курсът се провежда в работното ми време
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
Question #10

10

Колко занятия сте пропуснали до този момент?
нито едно
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
Обратно | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38