Вашите отговори
АНКЕТА - КУРС И ПРЕПОДАВАТЕЛ
2
3
4
5
6
7
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
Моля, посочете вашата степен на съгласие или несъгласие с представените по-долу мнения по следната скала:
1. Не съм съгласен
2. По-скоро не съм съгласен
3. Колкото съм съгласен, толкова и не съм
4. По-скоро съм съгласен
5. Съгласен съм
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Общото ми удовлетворение от курса е голямо. | |||||
Общото ми удовлетворение от преподавателя е голямо. | |||||
Преподавателят се държи коректно в общуването си със студентите. | |||||
Преподавателят обяснява ясно и разбираемо. | |||||
Преподавателят се интересува как студентите усвояват материала. | |||||
Преподавателят следва целите и темите, които е заявил в паспорта на курса. | |||||
Преподавателят използва разнообразни методи на преподаване (дискусия, работа в групи, презентация, решаване на казус и др.) | |||||
Преподавателят дава възможност на студентите да се освободят от изпит чрез текущо оценяване. | |||||
Интересът ми към тематиката нарасна по време на курса. | |||||
В този курс научих много нови неща. | |||||
Преподавателят свързва преподаваните знания и умения с практиката. |
8
9
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
живея в провинцията и не мога да идвам редовно в НБУ
придвижването в София е много трудно
лекциите ми съвпадат по време с друг курс
имам големи “прозорци” между часовете
боледувах
имах други (лични) ангажименти
10
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия
1-3 занятия
4-6 занятия
7-10 занятия
над 10 занятия