Курсът е предназначен за студенти магистърски програми и разглежда особеностите, елементите на високо-технологичните стратегически комуникации. Анализира се европейския и международен опит в тази сфера и как компонентите на информационното общество рефлектират върху комуникационното поведение на институциите и техните лидери.
Изучаване и сравнителен анализ на модерните медии и институции по формулиране и и използване на интерактивните технологии в стратегическите си планове.

Цели:
• Да се анализират най-добрите практики при подготовка и реализиране на планове за стратегически комуникации;
• Изучаване на европейски стратегии по управление на съдържанието и знанието;
• Изследване на нови интерактивни модели за анализ на комплексни проблеми, ситуационен анализ и ефектите от стратегическите комуникации за подобряване на компетенциите на модерните институции.